Les European Le Mans Series encetaran el 2023 del Circuit

El traçat ja ha posat a la venda les entrades per la competició de resistència

Esports

Els prototips seran els protagonistes del cap de setmana
Els prototips seran els protagonistes del cap de setmana | Circuit de Barcelona-Catalunya

El Circuit de Barcelona-Catalunya arrencarà amb la seva temporada 2023 en tot just un mes. Concretament, ho farà els dies 22 i 23 d'abril amb la celebració de la prova inaugural de les European Le Mans Series. L'esdeveniment compta amb una àmplia oferta d'entrades, les quals ja es poden adquirir mateix a la web del Circuit.

La resistència s'apoderarà de la pista vallesana amb els seus inconfusibles prototips i els seus GT. Tots ells formaran una graella única que es posarà a prova durant les 4 Hores de Barcelona. A més, com a novetat, el certamen endurance enguany canviarà de traçat, i és que tal com va decidir la Fórmula 1, també rodaran sense la xicana.

Per a gaudir d'aquest espectacle en directe existeixen entrades que garanteixen l'accés general, així com l'accés a pàdoc per 10 €. Amb aquesta entrada els aficionats podran contemplar l'acció des de la zona de l'Estadi, la Tribuna VIP i la Tribuna Principal, així com passejar al costat dels seus ídols i per pàdoc que lluirà ple. Els menors de 12 anys tenen entrada gratuïta. 

Els que vulguin una experiència una mica més completa podran gaudir de l'accés general i del pàdoc amb les condicions anteriors, sumant també l'activitat del Pit Walk i la graella de sortida (Grid) per 15 € -aforament limitat-. Amb el Pit Walk, els assistents podran envair el Pit Lane i veure de prop l'activitat en els garatges, així com els seus ocupants. Mentre que l'experiència Grid garanteix l'accés a la graella de sortida per a contemplar la formació de vehicles escassos minuts abans que comenci la prova estrella del cap de setmana, les 4 hores.

Aquestes entrades, a més de permetre veure en acció a un dels certàmens de resistència de referència en el panorama automobilístic europeu, també permetran contemplar les pugnes de la Michelin Le Mans Cup, Ligier European Series i Porsche Carrera Cup France.

Edicions locals