Comencen les obres del carrer Jacint Verdaguer

La via estarà tallat al trànsit entre el carrer de Vic i el de Federico Garcia Lorca fins al febrer

Societat

El carrer Jacint Verdaguer romandrà tallat fins al febrer
El carrer Jacint Verdaguer romandrà tallat fins al febrer | Ajuntament de Montmeló

Aquest dilluns comencen les obres d'urbanització del carrer Jacint Verdaguer, al tram comprés entre el carrer de Vic i el de Federico Garcia Lorca. Les actuacions obliguen a tallar el trànsit de vehicles en aquest segment i tenen una durada estimada de tres mesos.

El projecte consisteix a transformar aquest tram de carrer de 8 m d’amplada en una plataforma única, mantenint el trànsit de vehicles. Amb aquesta tipologia de carrer de plataforma única es vol aconseguir un recorregut adaptat, augmentant l’amplada de voreres i millorant la mobilitat dels vianants. 

Per les conseqüències d'aquestes obres, també s'executaran altres actuacions com la renovació de la senyalització, del sanejament, de la instal·lació d’aigua, de l'enllumenat, de les telecomunicacions i de les línies elèctriques.

El cost total de les actuacions és de 168.233,92€ i el termini previst per a l’execució de les obres és de tres mesos. Per tant, es preveu la finalització a finals del mes de febrer, moment fins al qual el carrer estarà tallat al trànsit rodat.

Edicions locals