Els equips baixvallesans de Segona i Tercera Catalana ja coneixen els seus calendaris

Les dues competicions començaran el cap de setmana del 18 de setembre

Esports

La UD Molletense serà l'únic equip baixvallesà de Segona Catalana
La UD Molletense serà l'únic equip baixvallesà de Segona Catalana | UD Molletense

La Federació Catalana de Futbol ha publicat els calendaris de Segona i Tercera Catalana per la temporada 2022-2023. La UD Molletense serà l'únic equip baixvallesà de Segona i estarà al subgrup 2A, mentre que a Tercera estaran el CF Martorelles, el CF Montmeló UE, el CD Montornés Norte i el CF Parets B, tots al grup 9.

La temporada de Segona arrencarà el cap de setmana del 18 de setembre. La UD Molletense debutarà a casa davant el CF Singuerlín. L'equip molletà tindrà dos derbis comarcals amb el CF Les Franqueses i amb el CF Ametlla. També comptarà amb dues setmanes de descans: a la jornada 5 del 16 d'octubre i a la jornada 16 del 22 de gener.

La primera fase de Segona Catalana acabarà el 12 de març. A continuació començarà la segona fase, on la UD Molletense lluitarà per l'ascens o per la permanència segons els resultats aconseguits.

Una Tercera amb molts equips baixvallesans

Pel que fa als conjunts de Tercera, també iniciaran la temporada el 18 de setembre. El CF Martorelles i el CF Parets B tindran el primer derbi baixvallesà a la primera jornada, al camp martorellesenc. El CF Montmeló UE començarà a fora, al camp de l'Unificació Santa Perpètua; mentre que el CD Montornés Norte ho farà a casa contra un acabat d'ascendir, el CF Santa Eulàlia.

La temporada de Tercera Catalana acabarà l'11 de juny de 2023, després de 34 jornades de competició.

Edicions locals