El Montmeló venç el derbi contra el Montornés Norte (1-3)

El jugador montornesenc Juan Miguel Cobo va ser expulsat al minut 41 del partit per doble targeta groga

Esports

El Montmeló venç el derbi contra el Montornés Norte (1-3)
El Montmeló venç el derbi contra el Montornés Norte (1-3) | Víctor León

El CF Montmeló UE va imposar-se al derbi baixvallesà contra el CF Montornés Norte, per 1 a 3. El conjunt montmeloní trenca així una ratxa negativa de dues derrotes seguides i els locals encadenen ja cinc partits sense guanyar -amb tres derrotes i dos empats-.

El Montmeló va avançar-se a la primera part amb dos gols, de David Reyes i Arnau Prat. Abans del segon gol visitant, el Montornés Norte va quedar-se amb un jugador menys per l'expulsió, al minut 42, per doble targeta groga del defensa Juan Miguel Cobo. Tot i jugar amb un home menys tota la segona part, els locals van escurçar la diferència i van creure en la remuntada amb la diana de Lázaro Mesana al minut 54.

Amb l'1 a 2, els montornesencs van ajustar l'electrònic però el Montmeló va marcar ràpidament el tercer gol, dotze minuts després, per fer la sentència mitjançant les botes d'Adrià Carricondo. El marcador ja no es va moure més i els visitants van emportar-se els tres punts del derbi del Municipal de les Vernedes.

El Montmeló puja al 8è lloc, del grup 9 de la Tercera Catalana, amb 25 punts i aquest cap de setmana tancarà la primera volta al camp del Martorelles, que és 5è amb 34 punts. Pel que fa al Montornés Norte, baixa al 12è lloc amb 22 punts i la pròxima jornada rep el Vilanova del Vallès, 9è amb 23 punts. 

Edicions locals