Chelo Morillo treu a la llum el llibre 'Marca Barcelona'

Fa un estudi sobre la ciutat comtal

Cultura

Chelo Morillo treu a la llum el llibre 'Marca Barcelona'
Chelo Morillo treu a la llum el llibre 'Marca Barcelona'

La montmelonina Chelo Morillo va treure a la llum el mes de novembre el seu llibre Marca Barcelona, creación de una identidad, un estudi que descobreix les claus que porten a la ciutat de Barcelona, en particular, i a les ciutats globals, en general, a transformar-se deixant lloc a l'aparició del concepte Marca Ciutat.

"La construcció de la marca i el branding de ciutat ja no és accessòria a la gestió municipal, sinó que s'ha convertit en la condició indispensable que garanteix la competència de la ciutat en el mercat global", assegura Morillo.

L'autora fa una anàlisi sobre la capital catalana "a través de converses amb els actors i productors que han liderat el procés de transformació": Ferran Mascarell, Oriol Bohigas, Enric Casas, Jordi Borja, Jordi Hereu, Josep F. Valls, Pere Duran, Xavier Mena, Joan Campreciós, Josep Mª Casanovas, Jordi Cardoner, Marc Puig, Ferran Aisa, André Ricart, Carlo Galucci, Lluís Vendrell i Mateo Hernández.

 

Edicions locals