Idilia Foods treu al mercat dos nous batuts de xocolata per al públic adult

L'empresa paretana és líder dels seu sector des de fa més de 50 anys

Economia

Nous productes de la marca Nocilla produïts per Idilia Foods
Nous productes de la marca Nocilla produïts per Idilia Foods

Nocilla, empresa del grup Idilia Foods, membre del Consell Industrial de Parets, ha tret al mercat dues noves propostes per al públic adult, dos nous batuts de xocolata amb tot el gust de Nocilla i presentats en un got 'on the go'.

Idilia Foods, la companyia paretana que integra la marca Nocilla, llança al mercat dos nous batuts destinats al públic adult: Nocilla para beber i Pascual Intense, dues noves referències amb què la companyia vol donar resposta als consumidors amants dels batuts, que només troben opcions infantils a la categoria.

D'una banda, Nocilla para beber és un batut que combina la popular crema de cacau i avellanes amb llet, conservant tot el sabor de la Nocilla de sempre, un concepte "atractiu i innovador" ideat per al públic adult.

D'altra banda, Pascual Intense neix com l'únic batut del mercat amb xocolata belga i compta amb l'aval de la reconeguda xef Samantha Vallejo-Nágera.

Tots dos batuts es presenten en un format versàtil de 200 ml que permet gaudir-on i quan es vulgui. Es tracta de l'únic got 'on the go' que es pot introduir al microones, de manera que es pot consumir tant en fred com a temperatura ambient o calenta.

 

Edicions locals